Jul 24, 2013

Keha koostise näidud, 16. mõõtmine


16. mõõtmine 22jul2013
Eelmine mõõtmine 14mai, 5 nädalat vahet.

Mass praegu 73,1 kg -> -3,5 kg
Rasvavaba mass 65,7 kg -> -2,1 kg
Rasva mass 7,4 kg -> -1,4 kg
BMR 1919 kcal (selle annab masin; ilmselt Cunninghami valem)


Rasva protsent 10,1 % -> -1,4 %
 Vau. Ammu pole nii madalale saanud :) See pole küll tippvorm, aga siiski parim mis siiani olnud.

Vee% 64,1 (u 47 kg vett 73st kilost)
Liha+vesi mass kehaosades:
v.käsi 3,6 kg -> -0,1 kg; p.käsi 3,6 kg -> -0,1 kg
v.jalg 10,5 kg -> -0,3 kg; p.jalg 11,1 kg -> -0,4 kg. Masside erinevus 0,6 kg -> -0,1 kg
torso 33,7 kg -> -1,1 kg
  Vasak jalg on pikemat aega olnud circa poole kilo kergem ja joostes annab tunda, et seal on miskit valesti. Võib-olla nt päka kandis mingi probleem, millele keha reageerib koormuse suunamisega paremale jalale. See vajaks edasist uurimist.

Rasvaprotsent kehaosades:
v.käsi 13,1 % -> -1,3 %; p.käsi 12,1 % -> -1,9 %
v.jalg 10,9 % -> -0,9 kg; p.jalg 8,0 % -> -0,8%. Erinevus 2,0 % -> -0,1 %
torso 10,2 % -> -1,8 %
Siseorganeid ümbritsev rasv (tase): 1 -> 0

Viimase kolme kuu kokkuvõte - "This is Sparta!"
 Rasva põletatud 10,5 kg pealt 7,4 kg peale -3,1 kg. Rasvaprotsent 14% pealt 10,1% peale -3,9%.
15apr-14mai kuuajaline "Külma dušši teraapia" andis ikka korraliku tõuke kõigele. Soovitan :)

 Mai lõpus hakkasin Nato-testi järgi ennast veelgi tuunima ja juuli keskel tegin kõikides alades (3,2 km jooks, kätekõverdused, istessetõusud) isiklikud rekordid kogu punktisummaga 215. Aga this isn’t even my final form :)

 Juuni lõpust viisin kogu oma OCD-kõige-mõõtmise-jälgimise-analüüsi järgmisele tasandile - hakkasin kaloreid lugema (vt defitsiite). See ja hommikusöögi muutmine aitas kindlasti kaasa 16. mõõtmisel nähtud -1,4 kg rasvamassi vähenemisele. Kellel huvi saab siit kalorimeetriast edasi lugeda.
 Seoses nende muutustega teen ka ühe eksperimendi, milles kõik saavad osaleda: Vaja 10 vabatahtliku katse jaoks.

 Palju ideid ja võtteid, mida praktikasse rakendasin sain Tim Ferriss'i raamatust "4-hour body", inglisekeelne; ca 500 lehekülge; kehatuunija aabits. Samuti uurisin Joel Runyon'i Impossible blogi.

Edasised eesmärgid
 Järgmised 4 nädalat proovin max välja jätta piima ja jahutooteid (jah, Paleo kanti). Eelnevatel nädalatel olen näinud, et võib täitsa õnnestuda. Sellel paistab olevat efekti isegi üldisele enesetundele.

 Kui õnnestub 2,3 kg rasva ära põletada, saaks üldise rasva% 7% peale. Samas vaja ka lihast alles hoida. Ei julge kcal-defitsiiti enam alla -25% lasta. Võiks jätta vahemikku -10 kuni -20. Valgud +120g päevas ja iga 3 h tagant söömine.

 Järgmine mõõtmine arvatavasti 12aug.
Scooby kalkulaatori järgi võib mul õnnestuda -20% defitsiidiga põletada 2 kilo rasva kuus; -25%ga peaks -2,4 kg ära tulema. Vb teen vahemõõtmise 5aug ja lõpu 19aug.
 Veel täpsema eesmärgi saab panna torso alale: 10,2%lt 7%le. Saada 6- või 8-pack ja tõestuseks panna siia ka sellest pilt :)
 Selleks võib vaja olla hoida kcal nullis, s.t. ilma defitsiidita. No ütle siis praegu 8-]

Trennid: ilmselt iga 2 päeva tagant lihastrenn toonuse hoidmiseks. Ja vahel 3,2 km jooks aja peale.

 Jõudluse poole pealt treenin ennast edasi Nato-testi järgi + paar asja veel juurde: kükid 2min jooksul ja hinge kinni hoidmine.

 Samuti katsetan uneajaga. Kuidas paremini välja magada.
Külm dušš on endiselt teema - energialaks kogu päevaks. Teeb mõtte teravaks ja pilgu sügavaks :)

 Et keegi valesti aru ei saaks:
- ma ei näljuta ennast
- ma ei arva et olen paks :)
- teen seda kõike teaduslikust huvist (eriti kalorite lugemine)

Märten

No comments:

Post a Comment