Jun 8, 2013

Kehaanalüüs - 14. mõõtmine


Aeg 14. mai 2013
 - viimased kuu aega oli KDT. Eelmine mõõtmine oli 30jan2013. Vahe 3,5 kuud.

Mass praegu 77,2 kg -> tuli juurde 2 kg (s.t. eelmine kord oli 75,2 kg)
Rasvavaba mass 67,3 kg -> +2,6 kg
Rasva mass 9,9 kg -> -0,6 kg

Rasva protsent 12,8 % -> -1,2 %
 Tavaliselt see kõigubki mul 12-14% vahel, sõltuvalt veemassi kõikmisest päeva jooksul ja lihaste koormamisest. Saavutus oleks see saada alla 10%.

Liha+vesi mass kehaosades:
 v.käsi 3,7 kg -> +0,3 kg;   p.käsi 3,7 kg -> +0,3 kg
 v.jalg 10,7 kg -> +0,1 kg;   p.jalg 11,3 kg -> +0,2 kg - masside erinevus 0,6 kg -> +0,1 kg
torso 34,6 kg -> +1,6 kg

Rasvaprotsent kehaosades:
 v.käsi 14,9 % -> -0,3 %;   p.käsi 14,3 % -> -1,1 %
 v.jalg 11,9 % -> +0,6 kg;   p.jalg 10,5 % -> +0,8 % - erinevus 1,4 % -> -0,2 %
torso 13,4 % -> -2,3 %

Rasva mass kehaosades (nendes numbrites on suuremad vead ümardamiste pärast)
v.käsi 0,6 kg -> -0,1 kg; p.käsi 0,6 -> 0 kg
v.jalg 1,4 kg -> 0 kg; p.jalg 1,3 kg -> -0,1 kg
torso 5,4 kg -> -0,7 kg

Eelmine kord - Rasva mass kehaosades 30jan
v.käsi 0,7 kg; p.käsi 0,6 kg
v.jalg 1,4 kg; p.jalg 1,4 kg
torso 6,1 kg

Siseorganeid ümbritsev rasv: 2
Põhiainevahetus 1975 kcal/ 8263 kJ
Vee osakaal kogumassis 62,0 % -> +1 %
- mass u 47,9 kg -> +1,9 kg
Hinnanguline mineraalmassi osa RVMis 3,3 kg
Lihasmassi suhe kogumassi: keskmine
Bioloogilise vanuse hinnang |12/24. Vahe: |-12

 Järgmised kuu aega katsetan jooksmistega ja u 14. juuni mõõdan uuesti.
Kui tahan jõuda nt rasva% 8%ni, siis tuleb ära põletada 4 kg rasva, aga see ei ole praegu eesmärk.

 Tegin tookord katseid ka masinaga:
- jõin ära 0,5 L vett ja rasvaosa mass suurenes 0,4 kg. Meetod näeb söödud sööki ja äsja joodud vedelikke kui mitte-lihaste massi.
- panin juurde riideid, rasva osa mass suurenes 0,5 kg võrra.
Sellepärast tuleb mõõtmispäeva nõudeid järgida ja mõned detailid kirja panna.

 30. mai käisin SKA kehalistel eelkatsetel. Ilusti sain läbi. 1,5 km aeg oli vist 6:07 min. Esimene ring u 1:55, teine 4:12. Pidi tegema kiiremini kui 7:30.
 20 kätekõverdust ja 30 istessetõusu tegin ka ilusti ära. Need on küll madalad nõuded, aga oli ka läbikukkujaid.

 Praegu juba parandan ja jälgin vormi Nato-testi järgi. Hea on sihte panna kui numbrid on ees.

No comments:

Post a Comment