Nov 25, 2011

Keha koostise mõõtmine (8 nädalat vahet)

8 nädalat eelmisest keha koostise BIA-mõõtmisest:

Kaal: -1,7 = 72,8 kg
Bioloogilise vanuse hinnang: 12/23
Rasvaprotsent 12,5 (Norm 8 - 15%)
vasak käsi 14,5 ; parem käsi 13,4
vasak jalg 10,7; parem jalg 9,3; torso 13.7
Lihasmass
(liha+vesi) -1,4 kg = 60.6 kg
vasak käsi -0.1 = 3,4 kg; parem käsi -0.1 = 3,5
vasak jalg -0.2 = 10,3; parem jalg - 0,1 = 10,8; torso -0.9 = 32,6
Veeprotsent kehas
: 62,2% (Norm 50 - 65%)
Siseorganeid ümbritseva rasva tase: 1. Norm 1 - 9
Luumass: 3.2 kg (Norm 3,31 kg). See on olnud kunagi 3,4 kui trenni tegin. Huvitav.
Lihaste ja rasva suhe e füüsise tüüp on endiselt standartne. Kahjuks ei ole veel "treenitud" ja õnneks ei ole veel "rasvunud" või "kõhn".
KMI (kehamassindeks) -0.5 = 22,5 (Norm 18,5 - 25)
Ööpäevane veevajadus u 2 - 2.6 L
Ööpäevane valguvajadus oleks ilmselt 1,1g x 72,8 ,aga seda ma hetkel ei aja taga.
Ööpäevane kalorivajadus u 1900 kcal nüüd. Enne oli mingi 3100 kcal, kuna tegin tihti trenni.
Hinnanguline stressi tase: 8/10 (See on minu enda teema. Ise jälgin endal kuna see mõjutab ka pikemas ja lühemas vaates neid näitajaid.)

Mõõtsin mitu korda järjest, et näha kui palju mingi näitaja kõigub. Hälve oli väike, aga kirjutasin kogemata segamini, nii et üleval ei ole mõned omavahel matemaatiliselt kooskõlas. Sry

Kaal langes lihaste arvelt. Lõpetasin 15OKT trenni tegemise (u 1kuu ja 1 nädal tagasi) ja hakkasin vähem sööma. Hommikul tavaliselt ei söö (see on halb). Nüüd on tulemus näha

Eelmine eksperiment, kus tegin 3 nädalat aktiivselt trenni oli väga ilusate tulemustega.

No comments:

Post a Comment